Wie zijn we zonder de winter?
‘Wie zijn we zonder de winter?’ Ik hou van alle seizoenen. Van de afwisseling. Daarom mis ik, steeds meer, de winter. Want ‘normale winters’ met vrieskou en sneeuw worden steeds schaarser. Winterlandschappen, schilderijtjes aan de muur, houden die herinnering springlevend. Ze zijn ooit geschilderd door kunstenaars die, net als ik, betoverd waren door het wit…